19 maja 2014

Testuj 1 z 750 butelek Chicco STEP UP !



Step Up to jedyna linia butelek do karmienia, która podąża za naturalną ewolucją sposobu jedzenia dziecka przechodząc, z pomocą wymiennych smoczków, od prostego wyciskania do właściwego, intensywnego ssania.




Odpowiednia jest więc dla dzieci w wieku 0+, 4m+ i 6m+. Została stworzona po to, aby zapewnić możliwie jak najbardziej naturalne karmienie w sytuacji, kiedy karmienie piersią nie jest możliwe. To jedyna linia, do której zaprojektowane zostały ewolucyjne smoczki o różnym kształcie i budowie.



Każdy z dostępnych smoczków jest dedykowany innej grupie wiekowej dziecka. Na tym polega ich fenomen, że dostosowują się perfekcyjnie do indywidualnego sposobu jedzenia dziecka w danym momencie jego życia.
Również dostępne pojemności butelek 150, 240 bądź 330 ml są zaproponowane z myślą o zmieniających się potrzebach dziecka. Dostępne są smoczki silikonowe, o normalnym, średnim i szybkim przepływie, trójprzepływowe oraz odpowiednie do podawania kaszki. Wszystkie rodzaje smoczków mogą być używane z butelką o dowolnej pojemności.

Chicco butelka plastikowa Step Up 1 jest idealna dla noworodków, wykonana
z polipropylenu, o pojemności 150 ml, nie zawiera BPA. Zaprojektowana jest zgodnie z fizjologią budowy jamy ustnej dziecka oraz sposobem ssania. Ukośny, silikonowy smoczek pozostaje zawsze wypełniony mlekiem. Innowacyjny kształt i zawór antykolkowy zapobiega kolce, czkawce i ulewaniu. Wspomaga też prawidłowe ułożenie dziecka w trakcie karmienia. Prążkowane pierścienie pomagają dziecku ułożyć język we właściwej pozycji i wyciskać go w naturalnym odruchu. Bardzo szeroka, okrągła podstawa smoczka. Smoczek silikonowy dla grupy wiekowej 0+ dostępny jest w wersji z normalnym i średnim przepływem.
Produkty z linii Step Up otrzymały pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka nr Op-4451-52, ważną do 30.09.2015 r.

Chcesz przetestować jedną z 750 butelek Step Up New 1?







Do wygrania:



Ankieta zgłoszeniowa znajduje się TU.
Zapoznajcie się także z regulaminem akcji: TU.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP